7 Ocak 2008 Pazartesi

DOSTLARLA DOST SOFRASINDA......



Bu yazıyı yazıp-yazmamak arasında çok gittim geldim ve sonunda cesaretimi toplayıp yazmaya karar verdim.Umarım sizi sıkmam.

Yaklaşık 1 yıl önce çocuklarımız sayesinde tanıştık.Aramızda güzel bir dostluk oluştu.Fatma hanım ,marifetli, lezzetli yemekler yapan tam bir hanımefendi....Eşi Akif bey şakacı,hayata ve olaylara herzaman iyimser bakan tam bir beyefendi....Alah bağışlasın 2 kızları var.Onlarda saygılı,sevecen ,hanım hanımcık.....

Cumartesi gecesi onlardaydık.Harika,sımsıcak insanın içini ısıtan (bitmesini istemediğiniz ) güzel bir gece geçirdik..Fatma hanımcığım harika bir masa hazırlamış.....Hepsi birbirinden lezzetli.....Akif bey o gece beni cesaretlendirip ,bu bloğu açtı.....Dedim ya, dostlarım..... Elinize gönlünüze sağlık.
ALLAH sizlerede böyle dostlar nasip etsin....

4 yorum:

SeyyAh dedi ki...

Dostluklar sıcak yüreklerde yeşerir derler... Hakkımızdaki güzel sözleriniz için içten teşekkürlerimizi sunuyoruz...
Yaşamın sürecinde artık bazı tanışıklıklarda dostluk derecesinin yükselmesi için kan bağı ilişkisi tek etmen olmaktan çıktı..
Tüm dostlara gönül dostluğu sıcaklığı yaşamaları dileği ile...
Ailecek selam ve sevgiler...

SOFRAM dedi ki...

Sevgili Nesrin Hanımcım,güzel içten sözleriniz için çok teşekkür ediyoruz..Ayrıca güzel dostluğunuz için de...İyi ki çocuklarımız vasıtasıyla birbirimizi tanıdık ve bu güzel dostluk oluştu..Soframızı şenlendirmenizden, güzel sohbetinizden mutlu olduk, ayrıca bundan böyle bu sayfalarda da birlikte olmaktan...
Canım, dostluğumuzun uzun yıllar sürmesi dileklerimle, ailecek sevgi ve selamlar...

Melek* dedi ki...

hoş geldiniz evimize madem ne güzel arıtık böyle dostluklaar pek bulunmuyor daim olsun dostluğunuz

Adsız dedi ki...

Anne ben tutku blog'un çok güzel olmuş... Bu güzel anıların devamını dilerim... İnşallah banada biR blog açarsın... Sen blog landın ben blog'suz
kaldım :'( ... Ihıııı ağlamak istiyoruM.. Ve seni kızkanıyorummm.......
Nice blog'lara.....
I LOVE YOU NOWİCE
I LOVE YOU NESRİN
I LOVE YOU MY MOTHER